vytváření webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 19:48 v kategorii Novinky, přečteno: 75x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a pořád jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak právě už bývá zřejmé, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Máme možnost vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Velké množství manažérů webových stránek vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je jistě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků stejně nám žádný zisk nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.