Tvorba webových stránekVšeználek

vytváření webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 19:48 v kategorii Novinky, přečteno: 75x

Postavit skutečně dobrý web, ale nebude vůbec triviální. Užitečné webové stránky musí splňovat pár elementárních podmínek. Počínaje správným umístěním ovládacích prvků, přes dobrý textový obsah, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Myslet si, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu splácal webové stránky, snad už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují moderní postupy a potřeby svých zákazníků. Jestliže Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu firmu, která se o vše postará, zkuste se v pohodě obrátit na odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Avšak právě už bývá zřejmé, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Máme možnost vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Velké množství manažérů webových stránek vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je jistě dobré, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků stejně nám žádný zisk nepřináší. A bude pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.